Reiwa Co., Ltd. in Perth

2019/05 パースに行きまして

元号が令和になったこともあり

株式会社 レイワを訪ねまして

キットカットを差し入れました

後日社長よりお礼のメールを頂きまして

私も返信いたしました

その時のメールのやりとりがパソコンから出てきました

 

from Reiwa

Dear Mr and Mrs ◯◯◯
I was so delighted to hear that you had taken time to visit REIWA yesterday.
Unfortunately I was not in the office and unable to welcome you personally.
Our staff were so touched by your visit and your kind gift which we have all been enjoying for morning tea.
It is certainly a very important time for Japan as it enters a new era with the esteemed Emperor Naruhito
I hope you enjoyed your time in Perth and we all send you our very best wishes and thanks.
Kindest regards, Neville

Deepl翻訳

◯◯◯様ご夫妻へ
昨日はお忙しい中、REIWA にお越しいただいたとのことで、大変嬉しく思います。
残念ながら私は事務所を不在にしており、直接お迎えすることができませんでした。
私たちスタッフは、皆様の訪問とご丁寧な贈り物にとても感動し、皆でモーニングティーを楽しんでいます。
天皇陛下をはじめ、日本が新しい時代を迎えようとしている今、とても大切な時期だと思います。
パースでの時間を楽しんでいただけたなら幸いです。
よろしくお願いします。

to Reiwa

Dear Mr.Neville
Thank you so much for your kind message.
We wish your company REIWA will have many more successful years!
Yours sincerely,
◯◯◯

Deepl翻訳

ネビルさんへ
ご丁寧なメッセージをありがとうございました。
御社のREIWAがより多くの成功を収められるよう、私たちは願っています。
よろしくお願いします。
◯◯◯

 

受付のおばちゃんが100本以上電話が入りましたが

訪ねてきたのはあなた方が初めて

と言って喜んでおられました

 

https://bit.ly/3gsaWHy

Real Estate Institute Western Australia

不動産屋さんだったのね